25 Temmuz 2014 Cuma

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nerede? Bağcılar Devlet Hastanesi Nerede? Bölümleri Nelerdir? Doktorları Kimdir?



Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nerede? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesine Nasıl Giderim?

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi  nerede? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi nerde? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesine nasış gidilir? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki doktorlar kimlerdir? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hangi bölümler var? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hangi poliklinikler var? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi telefon nuamrası nedir? MHRS Randevu alma. Hastane Randevu. Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesine nasıl randevu alırım? Bunlarını cevabını bu sayfada bulabilirsiniz.

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Bina Adresi ve İletişim Bilgileri 

İletişim Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Merkez)
Telefon +90 (212) 440 40 00
Randevu Telefonu 182
Faks +90 (0212) 440 42 42
e-Posta info@beh.gov.tr
Adres Merkez Mahallesi Mimar Sinan Caddesi 6. Sokak
BAĞCILAR / İSTANBUL


Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Güneşli Semt Polikliniği Adresi ve İletişim Bilgileri

Güneşli Semt Polikliniği
Telefon +90 (212) 440 42 10
Randevu Telefonu 182
Faks +90 (212) 630 62 62
e-Posta info@beh.gov.tr
Mahmutbey Cd. Bağcılar Belediyesi Yanı No : 105 Güneşli / Bağcılar - İSTANBUL
GÜNEŞLİ MAH. / BAĞCILAR / İSTANBUL


Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Güngören Semt Polikliniği Adresi ve İletişim Bilgileri

İletişim Güngören Semt Polikliniği
Telefon +90 (212) 440 40 00
Randevu Telefonu 182
Faks +90 (0212) 562 69 22
e-Posta info@beh.gov.tr
Adres Mustafa Yaşar Caddesi Gençosman Mahallesi Güngören - İSTANBUL

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezi Adresi ve İletişim Bilgileri

Toplum Ruh Sağlığı Merkezimiz hizmete açılmıştır. Randevularınızı 0212 657 57 80'i arıyarak alabilirsiniz.. Tedavi Merkezimiz Ağır ruhsal hastalıklar üzerine açılmıştır. (Şizofreni vs..)
Barboros mahallesi 6/1 sokak Bağcılar/İSTANBUL Tel:0212 657 57 80


Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Hangi Bölümler var? Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Hangi Doktorlar Var?

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesinde bulunan bölümler ve Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesinde bulunan doktorlaraşağıda listelenmiştir.

Acil Tıp

Acil

Eğitim ve İdari Sorumlu
Doç. Dr. SEZGİN SARIKAYA
İdari Sorumlu
Uzm. Dr. MUSTAFA BAŞTÜRK
İdari Sorumlu Yardımcısı
Uzm. Dr. HATİCE TOPÇU DOĞAN
Eğitim Sorumlu Yardımcısı
Uzm. Dr. EMİN UYSAL
Uzman Doktor
Uzm. Dr. BANU KARAKUŞ
Uzm. Dr. HÜSEYİN YENİCE
Uzm. Dr. NİLAY ZORBALAR
Uzm. Dr. ÖZLEM UZUN
Uzm. Dr. SÜLEYMAN SOLAK
Uzm. Dr. YASEMİN ÇELİK
Asistan Doktor
Asis. Dr. AHMET KUTUR
Asis. Dr. AYSUN ORUÇOĞLU
Asis. Dr. AYTEKİN SAĞLAM
Asis. Dr. CANER ÇELİK
Asis. Dr. ENGİN ÇOŞKUN ARSLAN
Asis. Dr. ENSAR DURMUŞ
Asis. Dr. FATİH ÇÖMEZ
Asis. Dr. İLKER TORUN
Asis. Dr. LOKMAN ADIGÜZEL
Asis. Dr. MEHMET EMRE ABANOZ
Asis. Dr. MEHMET ŞAM
Asis. Dr. MİRAÇ DURUK
Asis. Dr. MUHAMMED YAŞAR SEVER
Asis. Dr. MURAT CARUS
Asis. Dr. MUSTAFA YALIMOL
Asis. Dr. NEDİM UZUN
Asis. Dr. NUŞİN YALIMOL
Asis. Dr. ORHAN KAYA
Asis. Dr. ÖZER KEMAHLI
Asis. Dr. PIRIL KOÇAK
Asis. Dr. RAMAZAN ÜNAL
Asis. Dr. TURGUT ARICA

Cerrahi Bilimler

Dahili Bilimler

Ağız ve Diş Sağlığı

Sorumlu Diş Hekimi
Dt. ŞAKİR TOPAL
Diş Hekimi
Dt. AYŞE ESRA HAMZAKADI
Dt. BİNNUR DEMİR
Dt. ELİF BAHAR SAKARYA
Dt. FATMA ESRA SOYDAN
Dt. FERİDE ÖZGÜR
Dt. FEYZULLAH ŞEHİM
Dt. FİLİZ GÜÇTÜMÜR
Dt. GÜLNUR DOĞAN ÇAPAN
Dt. HAMZA GÜVENER
Dt. HÜLYA AKBAŞ ERKAN
Dt. İLKAY TUNÇ
Dt. KEZİBAN KESER
Dt. MEHMET SALİH AKINOĞLU
Dt. NERMİN GOLECH
Dt. ÜMİT İLKNUR GÜRSEL

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Eğitim ve İdari Sorumlu
Uzm. Dr. HALİS NARİN
Uzm. Dr. ÖZGÜL YİĞİT
Başasistan
Uzm. Dr. MELTEM EROL
Uzman Doktor
Uzm. Dr. ADEM KUTANİS
Uzm. Dr. EMİNE ERDOĞAN KUTANİS
Uzm. Dr. GÜLSÜM KARAKUŞ DARK
Uzm. Dr. İLKNUR AKTAŞ KÖŞKER
Uzm. Dr. KENAN BARUT
Uzm. Dr. MELEK YILDIZ
Uzm. Dr. MELİKE ÖZBERK KOÇ
Uzm. Dr. MELİKE ÖZBERK KOÇ
Uzm. Dr. ÖZLEM BOSTAN GAYRET
Uzm. Dr. SEMİHA BAYSOY
Uzm. Dr. SİNAN TAŞ
Uzm. Dr. ŞENAY ZENGİ

Dahiliye

Eğitim ve İdari Sorumlu
Doç. Dr. DEDE ŞİT
Eğitim Görevlisi
Uzm. Dr. MÜRSELİN GÜNEY
Başasistan
Uzm. Dr. AYTEKİN GÜVEN
Uzm. Dr. CAN DAVUTOĞLU
Uzman Doktor
Uzm. Dr. FATMA TÜZZEHRA YİĞİT
Obezite
Uzm. Dr. Ahmet Engin ATAY ATAY
Uzm. Dr. ERAY ÇELİK
Uzm. Dr. FATMA ÖZENÇ
Uzm. Dr. HAKAN SARI
Uzm. Dr. SAMPRIE SARISAKAL
Uzm. Dr. SÜLEYMAN YILDIRIM

Aile Hekimliği

Uzman Doktor
Uzm. Dr. Didem KAFADAR

Dermatoloji (Cildiye)

Eğitim ve İdari Sorumlu
Uzm. Dr. BETÜL TAŞ
Uzman Doktor
Uzm. Dr. HATİCE NUR AZAKLI
Uzm. Dr. MURAT BULUT

Endokrinoloji ve Metabolizma

Uzman Doktor
Uzm. Dr. İLKAY ÇAKIR

Enfeksiyon Hastalıkları

İdari Sorumlu Yardımcısı
Doç. Dr. GÖNÜL ŞENGÖZ
Uzman Doktor
Uzm. Dr. CAFER KORKUT
Uzm. Dr. FATMA EKŞİ POLAT
Uzm. Dr. KAMURAN TÜRKER
Uzm. Dr. NEJAT SEBZECİ

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon

Eğitim ve İdari Sorumlu
Doç. Dr. İLHAN KARACAN
Başasistan
Uzm. Dr. EMİNE IŞIL ÜSTÜN
Uzman Doktor
Uzm. Dr. AYLA ÖZLEM İNCE
Uzm. Dr. AYŞE BIÇAKCIOĞLU
Uzm. Dr. MUHARREM ÇİDEM
Uzm. Dr. MURAT ÖZKAYA

Göğüs Hastalıkları

Eğitim Görevlisi
Uzm. Dr. ÖZCAN OĞURLU
Uzman Doktor
Uzm. Dr. BERRİN SANİSOĞLU
Uzm. Dr. GÜLER ÖZGÜL
Uzm. Dr. ZEYNEP ATAM TAŞDEMİR

Kardiyoloji

Eğitim ve İdari Sorumlu
Doç. Dr. MUSTAFA HAKAN DİNÇKAL
Eğitim Görevlisi
Prof. Dr. MUSTAFA FERİDUN KOŞAR
Başasistan
Doç. Dr. MEHMET MUSTAFA CAN
Uzm. Dr. İRFAN ŞAHİN
Uzman Doktor
Doç. Dr. ERTUĞRUL OKUYAN
Uzm. Dr. BURAK AYÇA
Uzm. Dr. İLHAN İLKER AVCI
Uzm. Dr. SÜLEYMAN SEZAİ YILDIZ
Uzm. Dr. ŞÜKRÜ ÇETİN

Nefroloji

Eğitim Görevlisi
Doç. Dr. DEDE ŞİT
Uzman Doktor
Uzm. Dr. BENNUR ESEN GÜLLÜ

Nöroloji

İdari Sorumlu
Uzm. Dr. SEBATİYE ERDOĞAN
Uzman Doktor
Uzm. Dr. LÜTFİYE GÜLÇİN KOÇ YAMANYAR
Uzm. Dr. VASFİYE İLBAY
Uzm. Dr. ZÜLKARNİ ÖZDEMİR

Nükleer Tıp

Uzman Doktor
Uzm. Dr. AYNUR ÖZEN
Uzm. Dr. EYLEM BAŞTUĞ
Uzm. Dr. İNCİ ALIÇ ÖZASLAN
Uzm. Dr. TÜLAY KAÇAR GÜVELİ

Psikiyatri

Eğitim ve İdari Sorumlu
Uzm. Dr. MUSTAFA SOLMAZ
Başasistan
Uzm. Dr. HÜNER AYDIN
Dr. RAMAZAN KONKAN
Uzman Doktor
Uzm. Dr. BAHAR TEZCAN
Uzm. Dr. CENK URAL
Uzm. Dr. ERKAN AYDIN
Uzm. Dr. HASAN BELLİ
Uzm. Dr. MELEK KANARYA VARDAR
Uzm. Dr. SEMA YEŞİLYURT
Uzm. Dr. ZERRİN BİNBAY

Radyasyon Onkolojisi

Uzman Doktor
Uzm. Dr. BÜLENT AŞKAROĞLU
Uzm. Dr. PELİN ALTINOK SÜT

Radyoloji

Eğitim ve İdari Sorumlu
Doç. Dr. RAMAZAN ALBAYRAK
Başasistan
Uzm. Dr. MEHMET TOKSÖZ
Uzman Doktor
Uzm. Dr. DENİZ EKİNCİ
Uzm. Dr. ESRA BİLGİ
Uzm. Dr. FATMA YARGIÇ
Uzm. Dr. KENAN ÇELİK
Uzm. Dr. MEHMET ÖNCÜ
Uzm. Dr. MURAT ERDOĞAN
Uzm. Dr. ŞEYDA ANDAÇ KILIÇ

Tıbbi Onkoloji

Uzman Doktor
Uzm. Dr. ESAT NAMAL

Temel Bilimler

Biyokimya

İdari Sorumlu
Uzm. Dr. SUAT HAYRİ KÜÇÜK
Uzman Doktor
Uzm. Dr. AYŞEGÜL GÜNEŞ
Uzm. Dr. OĞUZHAN ZENGİ
Uzm. Dr. SAADET PİLTEN GÜZEL
Uzm. Dr. TÜLİN SARAÇ

Mikrobiyoloji

Uzman Doktor
Uzm. Dr. AYŞE BANU ESEN
Uzm. Dr. BİLGE ÖZDEMİR
Uzm. Dr. CENK ÖZDALGIÇOĞLU
Uzm. Dr. NAZIM NASUHBEYOĞLU
Uzm. Dr. PINAR DİYARBAKIRLI

Yan Dal Bilimleri

Çocuk Nefrolojisi

Uzman Doktor
Uzm. Dr. MEHMET TAŞDEMİR

Diyaliz

Doç. Dr. DEDE ŞİT
Uzm. Dr. BENNUR ESEN GÜLLÜ

Endoskopi


Gastroenteroloji

Uzman Doktor
Uzm. Dr. CAN DAVUTOĞLU
Uzm. Dr. ELİF YORULMAZ

Yoğun Bakım Birimlerimiz

Koroner Yoğun Bakım

İdari Sorumlu
Doç. Dr. MUSTAFA HAKAN DİNÇKAL

KVC Yoğun Bakım

İdari Sorumlu
Prof. Dr. VEDAT ERENTUĞ

Post-Op Yoğun Bakım

Eğitim Görevlisi
Uzm. Dr. KEREM ERKALP

Reanimasyon Yoğun Bakım

Eğitim Görevlisi
Uzm. Dr. KEREM ERKALP

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesini ve Doktorlarını Değerlendirin

Lütfen Hastanenin genel işleyişi ve doktorlarla ilgili görüşlerinizi aşağıdaki yorum kısmına yazarak bizi bilgilendirin. Teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder